Asam Garam Kehidupan: Power Kaabah

Nuffnang

Pages

20 Jun 2013

Power Kaabah

NY Times menulis: " Sekiranya orang-orang Islam berhenti melaksanakan tawaf ataupun solat di mukabumi ini, nescaya akan berhentilah putaran bumi kita ini, kerana pusingan dari super conducter  yang berpusat di Hajar Aswad tidak lagi memancarkan gelombang elektromagnetik. Menurut hasil penelitian dari 15 universiti: Menunjukkan Hajar Aswad adalah batu meteor yang mempunyai kadar logam yang sangat tinggi, iaitu 23000 kali dari baja yang ada. Beberapa astronout yang di angkasa melihat suatu sinar yang teramat terang memancar dari bumi dan setelah diteliti ternyata ia bersumber dari Bait Allah atau kaabah, Mekah. 

Super conducter itu adalah Hajar Aswad yang berfungsi bagai mikrofon yang sedang menyiarkan dan di mana jaraknya mencapai ribuan million jangkauan siarannya. Prof. Lawrence E. Yoseph -FI Whiple menulis: Sungguh kita berhutang besar  kepada orang Islam, solat, tawaf dan tepat waktu menjaga super conducter itu".

Subhanallah, Alhamdulillah, Laa ilahaillallah, Allahu Akbar. Betapa bergetar hati kita melihat dahsyatnya gerakan tawaf haji dan umrah.

No comments:

Post a Comment

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign