Asam Garam Kehidupan: MUNGKINKAH....

Nuffnang

Pages

11 Dec 2013

MUNGKINKAH....

BANJIR DI KUANTAN..Mungkinkah kerana kemurkaan Allah terhadap agenda membina '1 Malaysia Spiritual Tourisme'  di atas tanah seluas 500 ekar milik kerajaan Negeri yang katanya akan menempatkan rumah ibadat terbesar agama Budha, Tao, Hindu, Sikh,, Conficius, Kristian, Sai Baba dan I Tao Kuan?

Akan didirikan piramid terbesar di dunia dan dibina patung Kuan Yin di atasnya. Di samping itu pusat pengumpulan abu mayat erbesar di dunia dengan 5 juta ruang setiap satu berharga RM12,000 yang jika dijual mengumpul hasil 60 billion. Menjadikan Malaysia pusat ziarah mensyirikkan Allah yang terbesar di dunia!!


* Berita ni belum sahih dan banyak hangat di FB saja, dan  ada sumber terbaru menyatakan 1 MST City takkan berlaku. Kelulusan tanah kepada syarikat asal bagi tujuan pembangunan bercampur telah ditarik balik. Semasa sidang DUN Novembar lalu, MB  sekali lagi terangkan dalam DUN, dan isytihar tanah yang diluluskan telah ditarik balik.*

Moga berita yang di atas tu memang tak benar dan moga kenyataan MB Pahang itu bukan sekadar menutup isu sahaja...

Takutilah peringatan kecil Allah melalui banjir ini, janganlah kita berani mengundang kemurkaanNya.....

4 comments:

  1. Penuh mengharap kita apa yg dikatakan itu bukan sekadar menutup isu Azi. Jgn macam kes Linas yg akhirnya terbina. Mujur tak kena banjir bangunan nuklear itu baru-baru ini. Kalau runtuh mahu ramai yg hidup tinggal rangka aje..

    Jgn tunggu murka Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu yang kita harap sangat2, moga jangan sekadar menutup isu..kalau terbina juga, ya Allah tak taula nak cakap, kita bimbang kemurkaan Allah..

      Ya Allah, jangan biarkan bumi Malaysia ini diceroboh begitu sekali..

      Delete
  2. ada juga baca tentang ni kak ji, kalau betul teruklah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama kita buat solat hajat, moga Allah terus pelihara bumi Malaysia ni dari kemungkaran.

      Delete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign