Asam Garam Kehidupan: Alhamdulillah..dua cucu saya selamat..

Nuffnang

Pages

9 Feb 2014

Alhamdulillah..dua cucu saya selamat..

Hari tu dalam entri Tawakkal sang burung saya ada cerita pasal kebakaran semak-samun kat tepi longkang rumah jiran sebelah..Ha..inilah kesan-kesan kebakaran tu..

Masa kebakaran tu, tak ingat lansung nak gagau kamera amik gambar...tapi Alhamdulillah rumah cucu saya selamat.

Pokok jambu air, larling tanam, tinggi dah paras dada, belum berbuah. tengok-tengok...

Haa..comelkan cucu saya, ada dua ekor, Alhamdulillah..api semak-samun terbakar tak sampai ke sini, selamat cucu saya.
Jenuh diorang bertungkus-lumus nak padamkan.



4 comments:

  1. lorrrrrrr sy ingatkan cucu betul2.. alhamdulillah ia selamat

    ReplyDelete
  2. hi hi,...tapikan dah berlaku satu tragedi lain, sedih..nanti saya cerita hu hu..

    ReplyDelete
  3. seronoknya kawasan rumah ada tanah untuk bercucuk tanam

    ReplyDelete
  4. tanah rezab, bolehla dari kosong, penuh semak-samun, kami manfaatkan.

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign