Asam Garam Kehidupan: Aduh, duh..duh..

Nuffnang

Pages

5 Mar 2014

Aduh, duh..duh..

Tak tau nak tulis apa malam ni. Mata dah ngantuk...otak dah tak berfungsi, semuanya dah meransang ke bantal sahaja. Susun ayat pun dah tunggang-langgang.

Tapi..camana yek, hari sabtu 8hb mac ni ada mesyuarat PIBG kat sekolah kakak di Terengganu, kalau nak pegi, jumaat dah kena bertolak, Nadhrah, Iman kena ponteng sekolah. Iman pulak sabtu, ahad tu ada kem motivasi untuk pelajar UPSR. Mesyuarat PIBG kat sekolah kakak tu untuk perbincangan bagi meningkatkan prestasi calun SPM tahun ni. Kalau saya ikut, banyak nak kena susun balik, antaranya tugas saya di tadika dan KAFA, kain baju kotor sudah semestinya nak kena disetlekan dan macam-macam lagilah..

Ada rasa nak ikut, boleh jejalan, boleh jumpa kakak. Tapi kena balik ke sini hari ahad, hari isnin dah keje, mesti penat gila. Hrmmmm...takyah la kot..ke nak ikut, ikut..tak ikut, ikut..tak ikut..zzzzzzzz

6 comments:

  1. Replies
    1. rasa cam penting belaka, nantilah timbang dengan lebih waras, dan istikharah

      Delete
  2. Dah bercelaru fikiran bila jadi mak-mak kan Azie.
    Kalau boleh nak jumpa anak yg jauh tu kan.. sambil tu boleh jenjalan dgn anak-anak lain juga
    Tapi bila kenang tanggungjawab yg banyak serba-salah...

    Mimpi malam tadi agaknya jumpa kakak di sekolahnya ye:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la kzakie, still tkleh nak dicide nih!

      tapi cuti sekolah bulan 3 pun dah OTW, tak pegi pun takpe kot, sbb kt rumah ni banyakla sangat nk kene settle, kalau pegi alamatnya...nanti kirim ole-ole jelah kat kakak tuh..

      Delete
  3. bercelaru ye..bt solat sunat istikharah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah..terimakasih knor

      Delete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign