Asam Garam Kehidupan: Masya Allah- apa yang dah kita makan

Nuffnang

Pages

22 Jun 2014

Masya Allah- apa yang dah kita makan

7 comments:

  1. mula rasa was2 di hati

    ReplyDelete
  2. sudah le kaler kotak sama ngan stok ayam

    ReplyDelete
  3. Ha kan, mmg tak perasan kalau tak tengok betul2, sori tau taksempat balas ziarah, guna tab lmbtla sgt nak loading

    ReplyDelete
  4. Makin tenatlh la ni..

    ReplyDelete
  5. apalah erti duduk negara Islam tapi setiap kali nak makan kena belek label. dah macam duduk oversea.

    ReplyDelete
  6. hati kita jadi kotor, bila makan benda yg haram dan syubhah ni, sebab tu umat islam tak boleh membangun, sebab rohnya dah dilemahkan.

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign