Asam Garam Kehidupan: Perubatan alternatif

Nuffnang

Pages

7 Jun 2014

Perubatan alternatif

Buka seawal 9 pagi hingga pukul 6 petang, tutup hari jumaat dan ahad. Kami sampai pukul 9.30 pagi pelanggan sudah melempah keluar. Berminat nak cuba perubatan alternative?
Boleh jugakan sambil shopping di PKNS Bangi ni, jangan lupa tepon dulu-03 89267831.

5 comments:

  1. kita perlu berusaha selebihnya serah pada Allah jua .

    ReplyDelete
  2. berbaloi la, akak amik untuk kegunaan bertiga baru rm55, kalau kat klinik niasa ubat batuk, demam, selsema je dah dekat rm40

    ReplyDelete
  3. alamak, terguna akaun anak plak, sori..

    ReplyDelete
  4. boleh ooking slot ke kak?taulah mak ayah dah tua, takut bosan pulak tunggu lama-lama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak Sal, baru perasan message ni, takpe..Sal call je nombor yang ada tu, In shaa Allah, tak lama pun, kalau dapat jumpa Dr Hasan sendiri lagi bagus

      Delete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign