Asam Garam Kehidupan: Akhirnya....

Nuffnang

Pages

20 Jul 2014

Akhirnya....

Hari ni,   22 ramadhan ( macam hari ini dalam sejarah la plak), terpenuhla impianku untuk menjenguk bazar ramadhan.

Ishhh...kata tak beli juadah kat baram, he he..takdela nak membeli sangat sebenarnya, lebihnya nak ninjau-ninjau jer..ramaila pengunjungnya, uishh..dah akhir-akhir ramadhan pun masih ramai pengunjung yek, agaknya awal-awal dulu tentu penuh sesak.

Dah alang-alang pegi tu takkan tak beli apa-apa kot...belilah murtabak dan roti john, jadile....

4 comments:

  1. hehe..sedap tak kak?kalau dah hujung-hujung Ramadhan ni saya suka pergi gerai yang ramai orang.mesti reputasi baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh le, request dari anak-anak, nak buat sendiri tak pandai, he he

      Delete
  2. menu yg biasa di bazar ramadhan...

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign