Asam Garam Kehidupan: Kot nak buat kenangan...

Nuffnang

Pages

23 Jul 2014

Kot nak buat kenangan...

Manela tau takde rezeki nak bertemu ramadhan lagi tahun depan, jadi kenangan untuk yng tinggal yea...
kredit:FB

4 comments:

  1. larangan ber-selfie di dalam masjid... hu hu hu...

    ReplyDelete
  2. Salam kenal Zimah...akak JM dapat tahu pasal blog ni dari blogger Sal Be Yah dan Moomy Irra. So terus terjah nak baca apa yg di kongsi kat blog ni...boleh ker ? :-)

    mengenai Selfie ni memang kelakar sbb dh jadi trend dan tak kira tempat TAPI agak2 lah kan time nk solat pun nk selfie karang tersalah baca tok imam tu ehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM- salam kenal juga, ya Allah..apalak nak minta izin bagai, terjah jerr, toimekasih sesangat ;)

      bagi saya plak, segan nak selfie ni, cam perasan cantik jer, ha ha

      Delete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign