Asam Garam Kehidupan: Sampai mengantuk..

Nuffnang

Pages

16 Jul 2014

Sampai mengantuk..

Kalau tak ngenangkan biskut raya yang dah mencecah rm26 sebekas, kalau tak kerana aku terpaksa bercuti di bulan puasa ni, mungkin aku pun pi buat 'biskut tunjuk' juga..

Keje yang paling aku tak suka, menghias biskut...ngantukkkk...
Kalau ada sesapa kat rumah, tak kirala Nadhrah Hannani ke, Muhammad Hilman ke, dioranglah aku kerah mencotek chocalate chipnya..

Jangan tanya resepi yea, silalah cari kat blog yang terer-terer memasak tu, ni resepi campak-campak jerr.

Psssst....sila abaikan yang berselerak tu yea, dan  maafla gambarnya tak berapa cantik..

8 comments:

  1. suka wallpaper tu:) rajinnya NA, baru ada bau raya kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena rajin BP, tolong ekonomi hubby yang parah musim-musim raya ni, hi hi

      Delete
  2. hehe..buat sendiri lagi puas hati kak..saya da lama tak buat kuih raya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang bujang manala kisah nak buat biskut-biskut ni Sal, mak boleh buat..kan..? he he

      Delete
    2. Haha, Mak saya sejak kitorang dah besar ni serah tanggungjawab buat kuih raya kat kitorang je.dia tak nak campur.penat katanya.

      Delete
    3. tak ye jugakan, anak dara dah besar, tak buat, leh tunjuk jer kan, he he

      Delete
  3. Kira ok la jugak tu. Kalu nak dibandingkan dgn Kak Azie yang langsung tak reti buat kuih raya nih!

    ReplyDelete
  4. k azie, tak pandai buat, boleh tunjuk jer

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign