Asam Garam Kehidupan: Macam ni pun ada?

Nuffnang

Pages

26 Aug 2014

Macam ni pun ada?

Apa nak jadi dengan dunia wanita kita ni? Menjatuhkan maruah agama, patutlah islam tidak mendapat tempat di hati manusia....:(

6 comments:

  1. tak tau nak comment apa dan fashion apalah ni... macam janggal sangat nampaknya...

    ReplyDelete
  2. Entalah akak dorang ni mcm main2 kan agama je nama je melayu tp x mengamalkan cara hidup islam. Allah hu akhbar

    ReplyDelete
  3. Kesiannya, bangsa apa ni.
    syiah ke?
    kn diorg suka bt bnda pelik2

    ReplyDelete
  4. pernah gak nampak ni..tapi foreigner la.

    ReplyDelete
  5. terimakasih BP, farah, JM, knor dan Sal atas kunjungan dan komen.

    Bila manusia berani mempersendakan agama, tunggulah saat kemusnahannya. Dulu pernah juga dapat gambar camni, pakai skirt, pakai tudang, muka melayu..tapi tak taula kot bukan melayu,

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign