Asam Garam Kehidupan: Cer jawab..

Nuffnang

Pages

17 Sep 2014

Cer jawab..

Senang je, sape tau nombor apa  agaknya kat petak tu?
Ha..jawab, jangan tak jawab. Cam soalan bocor upsr baru ni je. Oh! Tidak..tidak yea.
Tapi kan, kita ni kecoh sangat masa soalan bocor itu hari kan..ada soalan-soalan  yang sangatlah senang, dah lama bocor, tapi takde sape pun kecoh..IAITU..soalan munkar dan nakir dalam kubur, betul tak? Kan dah sekian lama bocor, tapi kita tak amik kisah pun, tak buat persediaan pun, rasa-rasa bole jawab tak....?

8 comments:

  1. Malu nak jawab sebab anak-anak taska Azie pun tahu jawapannya hihi..
    Soalan mungkar & nangkir lama dah tahu tapi itulah belum 'merasa' masih terlalai selalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha..tak semudah itu, tak semudah itu..ada yang terirat di sebalik yang tersirat tau.

      Delete
  2. Jawapan akk sama dgn jawapan kamu tau cikgu Azimah....heheheh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bijak, bijak anak murid cikgu..ha ha ha.

      Delete
  3. no 6 ke..betul ke salah..itulah akak Azie..manusia ni biasalah...mana ada yg consern soalan2 mungkar nangkir tu..manusia skrg ni lebih pentingkan ilmu duniawi dari ilmu akhirat..dunia akhir zaman

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign