Asam Garam Kehidupan: Program hari ini.

Nuffnang

Pages

19 Sep 2014

Program hari ini.

Di perpustakaan awam presint 16. Ajak ke tasik katanya panas, ajak latih sukan, pun panas, tak nak juga. Bawak baca bukulah hari ni. Tapi tak bawak semua, yang kecik-kecik tinggal je kat tadika, kalau ikut pun bukan nak baca buku. Saya kalau cuti sekolah camni pening kepala nak susun program supaya masa diorang terisi penuh manfaat.

6 comments:

  1. cuti2 ni knor bayak suruh anak buat hafalan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pun buat, ada jadualnya, cuma kena ada program lain juga supaya diorang tak boring, hafal surah al A'la.

      Delete
  2. bila time cuti sekolah pantang pelawa kat anak2 ajak balik kampung.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak NA dah tak seronok balik kampung, mak dah takde..hu hu

      Delete
  3. JM pun suka masuk library...aura nya tinggi rasa seperti cedikiawan...ehh betul ke spelling nih

    ReplyDelete
  4. oppss, pembetulan, cendikiawan..he he.

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign