Asam Garam Kehidupan: Haruslah bangga kan, he he

Nuffnang

Pages

3 Oct 2014

Haruslah bangga kan, he he

Nampak tak dua kaler, haruslah jadi entri yea, sebab dah beberapa kali percubaan menanam gagal, kali ni Alhamdulillah, Allah izinkan hidup dan berbunga, sekali keluar dua kuntum, cantik tak kengkawan? Mestilah cantik kan, mana ada ciptaan Allah yang tak cantik, yang tak sempurna, harus jadi inspirasi, bayangkan keindahan bebunga di taman syurga, yang sebenarnya tak terjangkau oleh akal dan pemikiran kita sebenarnya....

8 comments:

  1. wah tahniah kak... turut tumpang happy untuk akak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq, tq..farah, tq juga atas kunjungannya

      Delete
  2. subhanallah cantinya..akhirnya hidup jugak dia yek

    ReplyDelete
  3. yea jm, tak ingat dah ini cubaan kali keberapa menanan ros ni, akhirnya hidup dan berbunga, excited sesangat.

    ReplyDelete
  4. cantik sgt, lps ni kna rajin sembang dgn pkok tu...

    ReplyDelete
  5. Ehhh nak bangga jugak lah. Hehehe

    ReplyDelete
  6. Knor, tq atas panduannya, tengah praktikkan ni:-)

    ReplyDelete
  7. k azie, sori lambat balas komen k azie, bila online kat hp tu loadingnya lambat, tu yang susah sikit, sayang k azie..tq sbb selalu baca blog saya.

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign