Asam Garam Kehidupan: Jom...cek kesihatan sendiri.

Nuffnang

Pages

29 Oct 2014

Jom...cek kesihatan sendiri.

Perkongsian dari grup wasap keluarga, jangan ambil mudah dengan kesihatan diri, kalau dah kronik, nak baik pun susah, dan nak beramal ibadah pun payah...

6 comments:

  1. Kakak pun dpt ini juga Azie dan mulalah macam terasa-rasa mana yg dirasa dlm diri.
    Kakak ni yg no. 6 tu ada tau tapi tak tahulah sebab tak pernah buat exercise...

    ReplyDelete
    Replies
    1. umur dah banyak ni kakzakie, kenala makin berjaga-jaga, kalau sakit diri sendiri susah dan takut menyusahkan suami plak.

      Delete
  2. bagus info ni, kite sendiri pun tak tau semua ni la

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq atas kunjungan dan komennya..:)

      Delete
  3. thanks sharing kak..kena take note ni.penyakit sekarang menyerang tak kira umur dan saiz badan..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, kadang tengok umur muda lagi, mengandung je macam-macam penyakit, kencing manis, darah tinggi, tu sebab tak jaga makan sebenarnya, main makan makanan segera je.

      Delete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign