Asam Garam Kehidupan: Seronoknya saya

Nuffnang

Pages

2 Oct 2014

Seronoknya saya

Balik keje petang ni, tengok bunga ros saya dah berkembang mekar dua kuntum plak tu, dua warna pink dan kuning, cantik sangat. Masa saya beli tu warna bunganya pink lembut je, bukan dua warna, camane boleh jadi dua kaler camni yek, pelik..pelik, oii, cik kak oiii, apa yang peliknya..Allah kan boleh buat apa saje.
Ini yang buat tambah semangat nak menanam lagi ni.  Tambah plak nilah first time dalam hidup, sekali lagi diulang, pertama lagi tanam dan berbunga, sebelum ni saya tanam dah banyak kali tak pernah hidup apatah lagi nak berbunga, mana tak seronok.
semalam masih kudup, harini dah kembang cantik, Subhanallah..

4 comments:

  1. alhamdulillah..akhirnya berbunga jgk ye..bertambah seri rumah nye tu akak

    ReplyDelete
  2. Moga berjaya nanti nak tanam bunga :)

    -wina1979-

    ReplyDelete
  3. NA, lamanya menyepi, aritu akak ada BW ke blog NA tapi tak dapat tinggal komen, entah apa masalahnya, anyway welcome back dan tq bebanyak sudi lagi ke sini.

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign