Asam Garam Kehidupan: Jadi balik akhirnya.

Nuffnang

Pages

23 Nov 2014

Jadi balik akhirnya.

Kesian plak kat kakak, takpelah..lagipun Alhamdulillah sehari dua ni cuaca nampak ok, langit cerah, hujan pun tak turun. Otw balik Terengganu, mohon doa dari kawan-kawan semua, agar kami semua selamat sampai ke destinasi.

8 comments:

  1. tak sebest masa arwah mak ada, ekarang kalau balik lepak kat rumah adik kat Dungun dulu, esoknya baru balik ke Kuala Terengganu.

    ReplyDelete
  2. Rasanya dah mula surutlah Azie. Anak dara kakak akhir minggu lepas 2 hari universitinya declare darurat sebab banjir sampai naik boat. Sedih sebab dia kelaparan. Tapi dah ok dah sekarang.

    Selamat bercuti:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya kakzakie, cuma hari ni hujan semula, sejuk keto nak mandi:-)
      Anak akk belum cuti yea?

      Delete
  3. hati hati yerrr..tolong makan rojak kateh untuk saya hehe

    ReplyDelete
  4. Dok dang gi carila, arini makang rojok betik je, ciksiti bila nakbalik teganu?:-)

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign