Asam Garam Kehidupan: Pegi kosong, balik sarat.

Nuffnang

Pages

26 Nov 2014

Pegi kosong, balik sarat.

Selalu macam nilah, hala balik kampung kosong jerr, hala balik KL sarat sampai ke bumbung.

8 comments:

  1. Haha.....ni anak anak NA yer....comel comel semuanya..... Sama mcm okje NA....balik kg ngam ngam jer bonet tp kalau balik KL mesti penuh ....baju kotor dah keluar dpd bag hihi

    ReplyDelete
  2. Tula kan, rasa cam nak beli bas mini ke, couster ke..ha ha..berangan cam org kaya..kaya anak je,lima org..
    Tu baju kotor la tu, camane ntah bole terkeluar dari bag, diorang mengisai nak cari apa ntah..

    ReplyDelete
  3. anak anak NA, memang sendiri ke nak pakai kopiah tu atau diajar. handome dan cantik semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diajar dari kecik, lagipun abahnya mmg pakai kopiah, jadi anaknya mengikut jelah, mudah-mudahan kekal:-)

      Delete
  4. ni mesti bawak balik stok makanan..saya selalu balik dari kampung memang gini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kali ni bukan stok makanan Sal, tu barang2 kakak yg dah habis SPM, bawak balik rumah, tu pun tinggal separuh kat rumah tokma:-)

      Delete
  5. itu sudah tentu kak..kalau balik kg je..mak JM pun kirim macam2 bawak balik sini

    ReplyDelete
  6. Kan..selagi bole sumbat, sumbat, sumbat sampai ke bumbung:-)

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign