Asam Garam Kehidupan: Rally formula-e di Putra Jaya.

Nuffnang

Pages

20 Nov 2014

Rally formula-e di Putra Jaya.

Antara persiapan yang dibuat sempena rally yang akan berlansung sabtu dan ahad ni. Ni gambar yang sempat saya snap di hadapan bangunan jpn putra jaya. Berminat nak datang? Jemput, jemput.

Psssst: disebabkan rally ni kitorang terpaksa pusing jauh untuk sampai ke jpn, rasa cam tak patut je event camni buat kat kawasan pejabat pentadbiran yang berurusan dengan kepentingan orang awam, padahal banyak lagi tempat lain di putra jaya ni yang tak melibatkan orang awam dan pentadbiran, hrmmmm...entah le.
oye..terlupa la nak bagi tau harga tiket bagi sesapa yang nak
duduk kat kerusi biru ni..tak mahal..antara rm50 dan rm70 jerrrr.

Erkk..satu lagi minta mahap la kengkawan yek..kualiti gambarnya kureng
memuaskan..

10 comments:

  1. Sekarang kalau kita perhatikan Azie janji mereka boleh buat duit mereka dah tak toleh kiri-kanan-depan-belakang. Susah ke sesak ke mereka buat tak nampak aje... rakyat tetap akur ikut arahan... sedih:(

    ReplyDelete
  2. Rakyat malaysia ni terkenal baik kan...tengok kat Indon tu diorg siap berpiket bantah kenaikanharga minyak.
    Entahla kzakie, sapela kita ni nak bersuara, sekadar suara rakyat marhaen sape nak dengar..
    Oh..Malaysiaku tercinta...

    ReplyDelete
  3. Bagi mereka yang jarang2 datang ke Putrajaya mesti sesat waktu ni.. ---> sayalah tu.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he..usah kata yang jarang datang, yang selalu datang pun kompius jek mana jalan nak lalu.

      Delete
  4. binggit telinga..
    tak rajin la ustazah..... yg minat tu pakat ramailh pi ye.. cuti2 sekolh.. dh nk mula dh

    ReplyDelete
    Replies
    1. esok ramai kaki tangan jpn kena amik cuti sebab jpn kena kepung sepenuhnya, ada jalan kecik jek untuk kaki tangan yg betul-betul perlu datang keje..ramai yang bersungut..kat belakang..sesame sendiri..

      Delete
  5. Hari tu gi Putrajaya, OKje terkejut sebab ada pagar macam tu.... nampak mcm sempit pulak...
    Apa pun moga suksess ye NA eventnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. la apsal gi putra jaya tak kontek kite, kalau tak bole kita belanja makan di kafe ikhwan putra jaya pr15, he he
      Alamak..OKje wish camtu macam saya plak yg anjur event tu yek, he he..

      Delete
  6. kalau kak Azie nk tahu...7 juta telah d peruntukkan utk event ni

    ReplyDelete
  7. mmg tak tau jumlah yg tepat, tapi bole agak makan juta. Aduhai..kesian rakyat marhaen..

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign