Asam Garam Kehidupan: Selesai sudah...

Nuffnang

Pages

17 Nov 2014

Selesai sudah...

Alhamdulillah, selesai sudah dua task yang menyebabkan saya sibuk sari dua ni, semalam hari keluarga tadika/taska tempat kerja saya dan pagi ni walaupun punyalah saya kena amik masa yang panjang untuk jawab soalan kuiz di PENCARIAN ANUGERAH TROPI 2014 BY ETUZA dan saya tak dapat jawab penuh pun soalan-soalan tu, tapi at least saya rasa lega sebab dah tunaikan hutang pada cikgu etuza, haaa..cikgu..hutang tau.






Pasal majlis semalam tu, sorila sebab belum sempat masukkan semua gambar dalam pc..tapi Alhamdulillah..berjalan lancar walaupun ada juga cacatnya. Cuma yang saya terkilan Umar Zikri demam..dah jenuh dia berlatih untuk sukaneka tu dan punyalah dia dok tanya selalu bila nak gi dewan, bila nak gi dewan..tup-tup hari sabtu tu badan dia dah mula dedar, dan semalam dia dah demam betul-betul, hari ni pun masih demam, so..saya kena amik cuti, kesian plak nak bawak dia seharian di tadika. Sebab saya kalau dah kat sana, sibuknya tak payah nak cakap la. Pastu dia kalau dah jumpa kawan mainnya nanti tak macam orang demam.

In shaa Allah nanti saya tunjukkan gambar-gambar hari keluarga tu di mana saya sibuk dengan bahagian protokol merangkap deejay bidan terjun..ha ha ha..
ni gambar lama..saya yang pegang pembesar suara, sori
tunjuk gambar lama dulu yea.

14 comments:

  1. bz ye...akhir thun memasing dpt penghargaan...dn pengiktirafan..sure blog penuh dgn n3 anugerah cemerlang anak2...
    untung anak2...dpt masuk skrin alam maya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..dah lega..semua dah selesai:)

      Delete
  2. Sana-sini asal nama sekolah/tadika sibuk membuat majlis
    Apa lagi tadika nak menyusun majlis dgn anak-anak yg perlu pemantauan lebih
    Tak sama budak dah besar sekali cakap dah faham... ini tadika memang sepenuh masa perlu pemantauan

    Moga anakanda Zikri cepat sembuhnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pada saya plak biarla saya ajar budak2 tadika, kita cerita pasal api neraka, pasal syaitan, pasal syurga diorang dah akur dan dengar cakap, kalau yg dah besar tu nak kena lebih psiko..kadang dah terlebih akalnya susah sikit nak kelentong.

      Delete
  3. salam
    akak pun jawab 10 soalan ja kuiz cikgu etuza tu..

    ReplyDelete
  4. Salam kak...
    Ala sian Zikri demam yer..GWS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ciksiti nak tau habis dengan ibu abah sekali demam..musim penyakit kot..Alhamdulillah dah beransur ok.:)

      Delete
  5. IM tunggu cucu masuk tadika pulak la... 2-3 tahun lagi agaknya...

    ReplyDelete
  6. Tak nampak apa pun gambar tu NA.....
    OKje pun dah settle jugak bab kuiz Etuza tu mmg lega ......rasa ringan sikit beban hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. takyah nampakla..kita pemalu tauuu..
      dah dapat keputusan kuiz tu, nampaknya kita takde rezekila OKje, tapi at least kita happykan kawan kita UA kan.:)

      Delete
  7. Kak Azie pun join segmen kuiz dari cikgu etuza ye..good luck kak Azie

    ReplyDelete
  8. Join suka-suka, join ukhwah.
    tapi akak tak menangla Jm, jm yg menang ^_^

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign