Asam Garam Kehidupan: Terimakasih daun keladi..

Nuffnang

Pages

11 Dec 2014

Terimakasih daun keladi..

Jauh ni, mai dari Korea. Terimakasih sesangat kepada blogger Jari Manis atau kami geng blogger panggil dia dengan panggilan manja..JM sahaja.

JM ni rajin berjalan. Blog dia banyak berkisah pada cerita travelling dia  ke Korea, Australia dan banyak lagi tempat lain, pendek kata rata dah dia mengembara. Sesapa yang rasa nak travell ke mana-mana elok sangat singgah ke blog dia di SINI, supaya dapat kutip serba-sikit ilmu, persediaan yang korang perlu buat sebelum mengembara di negara orang.

Sekali lagi, tqvm JM, love you too.., semoga ukhwah ini kekal hingga ke Jannah, amin, aminn.

Pssst..kepada kawan baru ku yang amat peramah, OKje...tulah dia kumbang merah tu dari cikgu rajin, cikgu etuza..hi hi.

14 comments:

  1. bestnya dapat souvenirs, nak nak :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena kawan dgn JM, in shaa Allah dpat, hi hi..takdelah, gurau je:-)

      Delete
  2. alhamdulillah
    jauh dtg..
    rezeki, klu jauh mcmmna pun klu Allah nak bg rezeki, tk mustahil dr siapa pun kn.. kt mna dn bila..

    semoga ukhuwah berpnjangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq knor, betul apa yg knor cakap tu, ni juga adalah sekelumit nikmat dari persahabatan, moga kekal berpanjangan

      Delete
  3. Terima kasih kak Azie kerana rajin singgah di blog JM..sudilah kiranya terima ole2 dari JM tu ye...Terharu sgt kak Azie up kan entri ni :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kecil tapak tangan, bakul akk tadahkan, hi hi, terimakasih sangat sbb ingat nk bagi kt akk, hanya niyg mampu akk buat,nk balas hadiah duit tk cukup memanjang, hu hu..

      Delete
  4. As'salam tahnia ya..harap Axe..happy dapat

    ReplyDelete
  5. Wsalam cikgu, tq singgah sini:-)

    ReplyDelete
  6. salam kak,,
    oh bestnyer dapat hadiah. simpan baik2 yer =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he, yg satu dah selamat kat pintu poti sojuk, satu lagi simpan dulu..

      Delete
  7. comel fridge magnet..hehe.tahniah kak

    ReplyDelete
  8. comelnya souvenir itew.. :))

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah... rezeki tu Azie
    Cantik:)

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign