Asam Garam Kehidupan: Anak tadikaku di Putra Jaya.

Nuffnang

Pages

20 Jan 2015

Anak tadikaku di Putra Jaya.

Rindunya dengan diorang ni. Tiga tahun di sana, cara didikan, tarbiah dan asuhan kami terhadap mereka sangat berbeza dengan tadika-tadika lain. Kami sangat menekankan disiplin solat di samping aspek pembelajaran yang lain. Kami didik mereka menjadi matang, 5 tahun kena sedar diorang dah jadi kakak kepada 4 tahun,  5 tahun bila menjejak kaki ke 6 tahun kami ajar mereka jadi kakak atau abang yang dapat sayang dan bantu adik-adik di bawah umur mereka. Aduh....sungguh saya rindukan mereka....

Peliknya...sebenarnya ada cerita...nantilah cerita kemudian..

5 comments:

  1. Bestnya hari-hari dpt bergelumang dgn anak-anak tadika kan Azie
    Kakak suka kalau ada peluang macam Azie..
    Cuma kalau dah rindu tu macam mana agak-agaknya tu.

    ReplyDelete
  2. selamat menjalankan tugas ya...

    ReplyDelete
  3. Ohhhh.....baru faham. Awak dah tukar tempat ke NA?

    ReplyDelete
  4. nama tadika pun hebat kan acik..
    singgah la sekali sekala kat sana acik..
    lepas jga rindu

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign