Asam Garam Kehidupan: Lapar sesangat.

Nuffnang

Pages

18 Jan 2015

Lapar sesangat.

Operasi bermula seawal jam 8 pagi. Hanya sempat bersarapan dengan kopi dan biskut. Bila dah buat kerja tu, kalau bole nak cepat selesai, jadi takde nak nyambung makan. Selesai dalam pukul 2 petang. Baru masak nasi. Baru perasan perut dah nyanyi lagu keroncong teramatlah rancak. Nasib baik ada lauk yang mak sedara masak malam semalam, masih elok. Panaskan jer. Siap masak terus hidang cam ni je. Tak sempat dah nak berhidang-hidang. Macam berkelah dengan periuk kuali semua, perut lapar, semua sedap.

Alhamdulillah terimakasih ya Allah..

8 comments:

  1. alhamdulillah
    tak kisahlah janji perut tk nyanyi lgu keroncong lgi dh.. mmg sedap tu, knor pun mcm nk tumpang sekaki jer

    ReplyDelete
  2. Ha ha, tumpang dua kaki pun bole knor

    ReplyDelete
  3. macam ada ikan bakor..hehehe
    nikmat dpt makan panas2 lepas penat berkerja kan cik.heheh..baru ada tenaga balik

    ReplyDelete
  4. Ikan goreng, ikan singgang, ayam sambal...mmmmm, dap...makan ramai2, lagi nikmat

    ReplyDelete
  5. Ikan singgang, sedap tu..

    ReplyDelete
  6. Singgang ikan aye...awesome sesangat..

    ReplyDelete
  7. sedapnya ikan singgangggggg

    ReplyDelete
  8. Bila makan berebut ramai ramai cenggini dgn kuali periuk depan mata, mmg happeningkan NA....hihi...senang tak payah nak basuh pinggan banyak hihi

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign