Asam Garam Kehidupan: Sejuk perut ibu mengandung.

Nuffnang

Pages

14 Jan 2015

Sejuk perut ibu mengandung.

Gambar dari laman social sebenarnya... seronok tengok anak ni kan.

10 comments:

  1. Allahuakbar...
    comel ...
    tp salah amalan... hihihi

    ReplyDelete
  2. Agaknya pas salam tu, mesti dia terpikir apsal keras semacam je tangan abang nih..budak kecik kan..tulus je..

    ReplyDelete
  3. Haha abg patung pun disalamnya yer dik.... mmg terbaeklah ibu ayah dan guru tadika yg mendidiknya ni hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok kecik je, agaknya baru dua tahun kot, belum kenal patung ke, orang betul he he

      Delete
  4. hehehe.. selalunya budak2 aada yg jenis takut tengok patung2 macam ni tau acik..,anak sapa tu ya..baik betul..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sok ada anak, ajar macam ni juga tau, eh..bukan ajar salam ngn patung, salam dgn org yg lebih tua.

      Delete
  5. alalala..so cute budak ni...budak2 skrg mmg mudah di ajar ketika kecil sbb ini JM nampak anak buah sendiri baru berumur 3 tahun...bila bunyi azam..dia pulak yg minta ibunya berhenti bercakap..minta diam sambil letak jari di bibir

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign