Asam Garam Kehidupan: Bro Hasrul Hassan datang melawat.

Nuffnang

Pages

17 Feb 2015

Bro Hasrul Hassan datang melawat.



Terima kasih saudara.


Bro Hasrul Hasaan, terimakasih bebanyak sudi singgah kat blog picisan saya sini, komen apa patut yang sebenarnya satu tunjuk ajar yang sangat berguna untuk saya sebagai seorang blogger.

Seronok sangat rasanya membaca komen saudara Hasrul Hassan di SINI, SINI, SINI dan SINI. Komen-komen tu in shaa Allah akan saya jadikan pemangkin semangat saya untuk terus aktif menulis, dan saya harap sangat kedatangan saudara Hasrul Hassan ke sini sedikir sebanyak menaikkan graf trafik blog saya nih, hi hi..in shaa Allah.

Walaupun mungkin hajat saya nak buat duit melalui blog tu tak kesampaian, at least saya cuba sharekan sesuatu yang bermanfaat yang akan jadi saham akhirat buat saya, rasanya itu dah cukup membuatkan saya bahagia dan gembira, yelah..mungkin ada antara post-post saya yang boleh memberi kesedaran, keinsafan pada yang sudi singgah. In shaa Allah setakat ni saya takde menulis yang lagha, yang ada tu banyak cerita tentang keluarga, anak-anak tadika saya, sedikit petua dan entri berbentuk kerohanian.

Oye, entri yang saudara Hasrul Hassan cari tu ada di Sunday, 28 Disembar 2014. Jemput singgah lagi, jangan jemu..

Pssst...hari ni amik cuti, kesian Umar Zikri belum sembuh dari ciken pox, sambil santai ni, berazam nak BW bebanyak hari ni, aduhai...keje suri rumah melambak tu...

8 comments:

  1. wa untunglah blogger yg sukses gitu

    ReplyDelete
  2. kadang² ... menulis juga dpt mengurangkan tekanan yg ringan.....

    ReplyDelete
  3. Zaman okje mula berblog dulu rajin jugak pergi blog dia, dia pun ada jugak balas berkomen kat blog ....

    Namanya pun sifu kan NA....eloklah kita tuntut ilmunya tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak tuntut ilmu ngn Okje, boleh tak? ilmu awet muda, hi hi

      Delete
  4. waaaa... tahniah yer.. happy gitu

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign