Asam Garam Kehidupan: Esok yang dinanti.

Nuffnang

Pages

2 Mar 2015

Esok yang dinanti.

Bunyi cam sasepen je. Ha'ah....buat anak dara kita tu. Dari malam tadi tak tentu arah, dok suruh ibu teka berapa dia dapat..." oke...ermmmm...ibu rasa ko dapat 6A kot"
" Ala, ibu...taknakla sikit sangat " ( keh, keh..dalam hati ibu tergelak tengok kakak cam naik sawan bila ibu teka camtu,  pastu kata tak lalu makan la, padahal habis kari ibu kau kerjakan, dahla ibu pun bukan rajin sangat masak )

" okla, ibu rasa ko dapat 8A, sebab ko kata add maths susahkan" ibu nak sedapkan hati kakak.
" Ala, kalau dapat A minus pun bolela...." mendatar suaranya.

Pagi tadi, kakak dan abah bertolak ke SESTER Kuala Terengganu, esok keputusan SPM keluar.
Apa pun keputusan yang kakak dapat, terimalah dengan redha, dah usaha dan tawakkal...kan?

8 comments:

  1. assalam...tahniah apupun kejayaan yg dicapai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam...trmkasih atas doanya:-)

      Delete
  2. apa2 pun kita tggu esok..
    mesti terbaiklh..
    anak buah knor pun sama juga... berdebar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berdebar jugak nih:-)
      In shaa Allah..moga cemerlang dunia dan Akhirat..
      Tq knor

      Delete
  3. Ye knor, tak sabar nk tau nih..
    In shaa Allah, moga dia cemerlang..dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  4. Cemerlang dunia dan akhiraT....InsyaAllah...

    Salam ziarah dari BUNDA...

    ReplyDelete
  5. Semoga anak dara tu dapat keputusan yg cemerlang..

    ReplyDelete
  6. ahakss...dah tahu result..JM baru nk baca entri ni

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign