Asam Garam Kehidupan: Anak kuda laut dalam ikan bilis.

Nuffnang

Pages

18 Apr 2015

Anak kuda laut dalam ikan bilis.

Larling beli ikan bilis buatan melayu kat Kedah bulan lepas masa dia out station ke sana. Petang ni nak buat cekodok bilis buat juadah minum petang. Dah lama tak makan cekodok panas-panas lawan dengan air teh. Larling saya tu cukupla suka cekodok bilis panas-panas. Sepinggan untuk dia sorang jer. Tengah siang bilis jumpa benda nih.
Kesian anak kuda laut ni. Jadi bilis gak dia.
( Jangan marah haaa...takdak idea punya pasal )

4 comments:

  1. ada juga terjumpa sesekali kak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha..ada gak sahabat nak komen..
      ni entri apa nak kata..saja dari takde betul tak farah..

      Delete
  2. Saya juga penggemar cokodok. Macam larling juga, sepinggan boleh hadap sorang je. Mertua lalu kat belakang pun tak namapk...he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lalu be;akang memang memang le tak nampak..cer lalu depan,, hi hi

      Delete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign