Asam Garam Kehidupan: Ramadhan tujuh belas.

Nuffnang

Pages

5 Jul 2015

Ramadhan tujuh belas.

Sabtu..17 Ramadhan...nuzul Quran.Alhamdulillah..syukur ada di kalangan kengkawan yang dah khatam tu, tahniah. Ramadhan kini ibarat mentari yang kian berlabuh di ufuk timur, namun sedikit lagi kesempatan yang ada ni dapat kita manfaatkan sepenuhnya agar kita mendapat Ramadhan fil barakah, lebih utama kita dikurniakan sedikit rasa kehambaan hasil dari mujahadah sebulan Ramadhan ini.

Semalam Allah beri rezeki berbuka puasa dengan juadah arab. Seorang kawan suami belanja kami. Daging kambingnya sedap betul. Tak bau hamis cam biasa orang melayu masak. Ni snap curi-curi ni, dah selesai, tinggal sikit-sikit lagi. Yang bestnya kalau tak habis makan boleh suruh bungkus bawak balik. Ok la rasanya tak mahal sangat, satu kepala dewasa rm45, kanak- kanak rm25. Sapa yang nak try, bolelah cari restoran ni, Restoran Al  Rawsha namanya, di shah Alam seksyen 7.

5 comments:

  1. Nasi arab kat sini memang terbaik..

    Byk keistemewaan restoran ini, salah satu ruang solatnya cantik sgt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi ruang solat muslimah sempitla sangat, lps berbuka ngn kurma dan air tu ingtkan senang nk solat, rupanya dh ramai org..

      Delete
  2. Nasi arab kat sini memang terbaik..

    Byk keistemewaan restoran ini, salah satu ruang solatnya cantik sgt.

    ReplyDelete
  3. Rezeki jangan ditolak.
    Wah ada iklan sweetmuslimah. Akak punya ke? Lama tak jengah sini.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  4. Salam Na, lama tak jumpa kan, tq dtag sini.
    Aah..akk punya, silalah beli apa patut yea, hi hi

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign