Asam Garam Kehidupan: Bertemu akhirnya.

Nuffnang

Pages

10 Aug 2015

Bertemu akhirnya.

Jap...semalam berapa syawal ekks? Kena tengok kalendar, hi hi...ermmmm...ooo..24 syawal. Dah penghujung syawal dah pun.

Entri ni khusus untuk menjelezkan JM, hi hi...sebab dia pun peminat nasi dagang. Tapi takpelah, akak yang lambat emel JM, so tentulah JM pegi jemputan lain yang lebih awalkan JM..

Tapi takpelah...Huda@ Nhhas dapat datang. Sooo...akhirnya dapat juga jumpa Huda yang gigih berpusing-pusing mencari rumahku, pakai waze pun boleh sesat, hu hu...tapi sampai juga siap bawak buah tangan lagi, fresh jagung dari ladang katanya. Petang ni bolela rebus untuk berbuka puasa yang tinggal sari lagi ni..Alhamdulillah..

Huda...jangan serik yea. Lain kali jemput datang lagi, in shaa Allah akak masak juadah lain plak. Kalau nak resepi apam susu tu pm akak yea.

15 comments:

  1. Wahhhhhh... dapat ketemu rakan blogger..

    Ada lg ke nasi dagang tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasi dah dah selamat berdagang dlm perut, hi hi.
      .ishh..UA pun terer tu masak nasi dagang..kan..

      Delete
  2. Mana boleh macam ni?
    Tak aci tau. Umar Zikri auntie nak juga nasi dagang umi tu.

    Kakak baca blog Huda tapi lepas komen hilang pulak entrinya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry kak zakie...
      komen box d belog sy mmg bermasalah...

      dah betul kan kali ke berapa dah ni... huhuhu

      Delete
    2. Kzakie...hajat aty tu nk jmput kzakie sekali, tya Huda saya siap mention nama kzakie lagi dpn dia..tapi apakan daya, jarak memisahkan kita.ohhhhh....hi hi...

      Delete
  3. Kak Azi...nyum nyumm...
    sedap lagi nasik n ikan tu... mkn 2nd round...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhmdulillah...akk takut basi je sbb pakai beras pulut apa ke namanya , nasi dagang cepat basi, kalu pakai beras pulut yg asli tu nasinya tahan lama.

      Delete
  4. terima kasih ye kak azie...

    tahun depan boleh jemput lagi...

    ehhhh... hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah bole je, nnt bwk jagung lagi ye, jagung tu fresh betul..sedap sgt.

      Delete
  5. Amboi masak nasik dagang dia yer..Feberet akk tu geng...kuah ikan tongkol nasik dagang tu yg akk paling suka...sama2 lah kita berpuasa hari terakhir hari ni yer...esok beraya lah kita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak eye-neeeeeeeeee..
      Lama tk jumpa, hi hi..oo, akk pun suka nasi dagang yea..takpe tahun depan raya saya jmput akk sekali, in shaa Allah jika pjg umur kan.

      Delete
  6. Kak Azie...my feveret nasi dagang tu...ha'a...JM ada jemputan lain...x de rezeki nak ketemu..in shaa Allah...ada jodoh kita jumpa ehhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula akk lmbt emel sbb akk tk suka tulis emel...so mintala jm save no phone akk ato pun nnt emelkn no tepon jm .senang akk nk pm2x mcm ngn huda tu. In shaa Allah bole kita jmp taun dpn

      Delete
  7. salam, wahh bestnye dpt jumpa rakan blogger yg manis2 belaka ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best2x..seronok sbb jmp live..;)

      Delete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign