Asam Garam Kehidupan: Ishhh...habisla kalo peminat nombor ekor jumpa nih..hi hi.

Nuffnang

Pages

17 Aug 2015

Ishhh...habisla kalo peminat nombor ekor jumpa nih..hi hi.

Cantik kan nombornya, total pageview Asam Garam Kehidupan pagi ni, kul 6.39 pagi. Ek' eleh....orang dah pulu ribu, juta-juta pun ada, takat banyak tu pun nak heboh, perasan!!!!!
Hu hu....
Sebenarnya nombor tu pada saya cantik sangat, indah sangat, mendalam sangat ertinya pada saya, saya tak lupa sampai bila- bila, sentiasa dalam doa saya, ni dah bergenang dah air mata saya,...penuh memori, penuh kasih sayang, penuh pengertian...
Nak tau...?
Nombor 151 tu nombor rumah arwah Ma saya di Terengganu, no 151, Jalan Kuala Hiliran...

Al Fatihah buat bonda kesayanganku, In shaa Allah kita akan bertemu di sana nanti...

8 comments:

  1. he he he, nombor cantik ek kak?

    ReplyDelete
  2. saya orang luar yang tengok pun rasa memang cantik nombor ni walaupun pada saya mungkin tiada makna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setiap benda ada nostalgianya, setuju tak?

      Delete
  3. No. 151 juga nombor rumah kakak tau Azi
    Office kakak pulak no. 51 - memang cantik walau secara kebetulan.

    Apa pun tahniah pageview nak bertambah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oye? Sama mcm no rumah arwah ma saya, kebetulan sungguh.
      Pageview kzakie tak mampu saya nk lawan hu hu..

      Delete
  4. Alhamdulillah
    ye cntik susunan no tu..
    ada maknalh tu...

    ReplyDelete
  5. Alhmdulillah, mudah2an yg baik shj.

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign