Asam Garam Kehidupan: Alhamdulillah...

Nuffnang

Pages

8 Sep 2015

Alhamdulillah...

Semoga luka di hatiku cepat sembuh..sebab aku ni memang jenis mudah terluka dan lukanya payah juga nak sembuh, agaknya hatiku ada penyakit 'kencing manis'...
Ye Azimah, jangan manis kat wassap jr...

9 comments:

  1. orang yang mudah memaaf sebenarnya mempunyai jiwa yang besar...

    ReplyDelete
  2. Ikut nabi selamat
    Hihi...kn

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...selesai satu masalah....

    ReplyDelete
  4. Tidak rugi memberikan kemaafan Azi walau ada kala kita sebenarnya pujuk hati kita berkali-kali atas semua yg terjadi
    Yg bersalah dah memohon maaf - harap jgn pisang berbuah dua kali sudahlah.

    ReplyDelete
  5. Namanya pun manusia NA....kita bukan malaikat yg baik selalu. Tak perlah sekurang kurangnya dia dah mintak maaf dan sedar.

    Lama lama sejuklah hati tu nanti....tgh panas mmg le gitu.
    Ke dia baca blog awak...hihi

    ReplyDelete
  6. memberi kemaafan tu sesuatu yang indah... memberi kelapangan buat si peminta maaf... tapi tu la... kita yang memaafkan pula yang kadang kala sukar nak terima, walaupun dah beri kemaafan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bak kata org, parut di hati tu payah nk sembuh

      Delete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign