Asam Garam Kehidupan: HARAPAN KU KEPADA MU..

Nuffnang

Pages

30 Sept 2015

HARAPAN KU KEPADA MU..

Ku harap padaMu Tuhan
Di waktu ku lalai, ingatkan aku..
Ketika ku beramal, ikhlaskanlah hatiku..
Agar amalku diterima..
Di masa aku diuji, kuatkan jiwaku..
Agar aku dapat bersabar..
Supaya imanku tidak terkorban..
Di waktu-waktu aku senang..
Jangan lalaikan aku,  agar aku bersyukur..
Masukkan ke dalam hatiku..
Cinta dan takut kepadaMu..
Hiburkanlah hatiku selalu
Dengan mengingatiMu..
Engkau sangat aku perlu..
Jangan tinggalkan aku..
Engkau adalah hidup matiku..
Janganlah biarkan aku..
Pimpinlah aku selalu..
Agar hidup matiku, mendapat keredhaanMu..

2 comments:

  1. Itulah juga yg kakak pohon selalu Azi
    Kita perlukanNya utk mendambakan diri semampu boleh

    ReplyDelete
  2. Aminnnn......sayulah pulak NA huhu....
    Perit hidung tetiba...

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign