Asam Garam Kehidupan: Nilah sambalnya.

Nuffnang

Pages

15 Nov 2015

Nilah sambalnya.

Sorilah lambat menepati janji. Tapi apapun janji kena pegang. Nah..nilah sambal ikan yang siap, dah kering betul macam tu, In shaa Allah tahan sebulan. Kalau nak lagi tahan, kenalah simpan dalam peti sejuk.

Tapi saya pun tak boleh lawan kesedapan sambal ikan arwah mak. Entah apa yang kurang, adalah tu. Kena buat lagi, buat lagi sampai jadi macam arwah mak punya, manalah tau satu hari saya bole jadi toke sambal ikan, macam knor cinnamon toke rempeyek kan knor, hi hi..

Sape nak tempah?

5 comments:

  1. NA jual k? kira cmner tu..

    Wt mini popia sedap ni..

    ReplyDelete
  2. UA, uishh..terus respons nih..
    Tulah, ada terfikir juga nak komersialkan, tapi kena tau la juga harga pasaran tapi utk kengkawan tu in shaa Allah bolela kurang sikit.

    ReplyDelete
  3. Ohhh....jadi nilah rupa sbal ikannya ye.... Pergh...mak daat bayangkan betapa lamanya nak tunggu kering gitu NA...

    Rajin awak ek

    ReplyDelete
  4. Ohhh....jadi nilah rupa sbal ikannya ye.... Pergh...mak daat bayangkan betapa lamanya nak tunggu kering gitu NA...

    Rajin awak ek

    ReplyDelete
  5. salam baru singgah sini...baru juga follow blog....selamat perkenalan dari arzmoha.com

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign