Asam Garam Kehidupan: Bila sesekali terkumpul.

Nuffnang

Pages

11 Dec 2015

Bila sesekali terkumpul.

Ambil peluang abadikan gambar permata hatiku. Bukan mudah nak ambik gambar diorang sekarang ni. Al maklum, mungkin dah besar, jadi malu, terutama si abang tu, takmo dia. Lagipun si abang di asrama, si kakak di Gambang, nak terkumpul semua macam ni dah susah. Samada tunggu raya atau kakak cuti sem dan si abang cuti sekolah serentak.
Tengok tu, dah besar semua anak-anak ibu. Cepatnya masa berlalu, korang makin dewasa, ibu abah semakin tua. Ibu berdoa semoga ada kesempatan biar sebentar cuma, ibu ingin melihat semua anak ibu hidup sempurna, bahagia, berjaya...lebih-lebih lagi menjadi muslim yang  mengutamakan Allah dan Rasul, in shaa Allah... Moga direzekikan..

6 comments:

  1. meriah ni..satu keluarga ..gembira nampak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesekali terkumpul walaupun sebentar penuh makna...

      Delete
  2. Oh lima org semua...cantik n hensem semua..
    Dah besar maknanya tak lma lagi terima menantulah...heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah, lima org, dulu masa kecik rasa mcm ramai, sekarg tggl 3 org ank je kt rmh..
      Terima menantu, terima cucu, hi hi

      Delete
  3. NA, agak2nya usia kita sebaya tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kot, kot saya lagi tua ke..hi hi

      Delete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign