Asam Garam Kehidupan: Keindahan cahaya pagi.

Nuffnang

Pages

21 Feb 2016

Keindahan cahaya pagi.

Keindahan cahaya sang mentari awal pagi...
Lembut, berseri...
Ditemani kokok ayam, suara unggas hutan..
Juga kedinginan yang nyaman..
Sungguh damai..
Sungguh Maha Berkuasanya Dia..
Antara keindahan cahaya pagi..
Panas terik tengahari..
Rembang petang...
Cahaya yang sama..
Namun berbeza keindahannya...

16 comments:

  1. YA WARNA DAN SUANA ALAM PUN BERBEZA MENGIKUT SUASANANYA SUBHANALLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Subhanallah, tiada kata yg mampu menggambarkan kehebatanNya..tq kak PI

      Delete
  2. Cantik dari tingkap rumah ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari veranda atas, awal pagi dan lewat petang kami selalu bersantai kt sini, memang cantik, jgn jelez Fair;)

      Delete
    2. Wow.. teringin nak rumah sebuah, dikelilingi kehijauan pokok... ni rumah sebelah menyebelah rumah orang je.,

      Delete
    3. Ni belakang rmh je EI, hutan pokok getah, tak ditoreh dah, waktu pagi awesome sgt sbb bole dgr bunyi mcm2 unggas hutan

      Delete
  3. Indahnya cahaya matahari :) Sentiasa in love with sunrise and sunset :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg cantik sgt, terutama cahaya matahari pagi, smp tak jadi kerja kalo dok asyik menghayati:)
      Tq SH dtg sini, in shaa Allah kunjungan akn dibalas.

      Delete
  4. Hatta pelukis pun hanya mampu melakar tapi tetap tak mampu seperti kudroh dan irodahnya.

    Cantiklah Azi - subhanallah.

    ReplyDelete
  5. Subhanallah...Allahu Akbar.

    ReplyDelete
  6. Pergh ....ko ni mmg pandai berpuisi ek mak....sedap bahasa ko mak. Aku dah mcm terbuai buai dialam mimpi ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bole la sesikit, ko jgn puji lelebih mak, kang aku kembang meletup kang, sape susah.

      Delete
  7. Indah bahasanya.. cantik pemandangannya. Kat mana tu? gambar tu buat saya rasa nak gi camping.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tau kt mane, tu kt belakang umh saya je tu, silalah datang camping sebelah hutan pokok getah je, hi hi

      Delete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign