Asam Garam Kehidupan: Tengoklah kerenah solat bebudak nih.

Nuffnang

Pages

17 Feb 2016

Tengoklah kerenah solat bebudak nih.

Tengokla kerenah dorang waktu solat. Kadang buat saya marah, kadang gelihati.  Kalau saya tak jerit camnilah dorang, ada yang tertonggeng, ada yang sujud kat pipi, ada yang sibuk betulkan tudung. Yang tak pakai uniform tu unuformnya belum dapat, sebab masuk tadika lewat, kena tempah ikut saiz, so kenalah tunggu.

Hari ni saya biar je dorang nak solat camane pun, tak larat juga asyik nak marah je..

9 comments:

  1. Hihi... yg saling berpandangan pun ada Azi
    Cutelah mereka ni. Kakak suka betul kalau Azi buat N3 bebudak tadika Azi. Terapi minda tau:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam gambar first, budak putih yg comel, kepala mereng tu, dialah budak yg tangan dan kakinya gatal yg saya bacakan 'jampi' tu.

      Memacam kerenah dorang, kang asyik buat citer dorg je jemu plak kzaki, he he

      Delete
  2. HEH..HEH..LUCU KERENAH ANAK2 KECIL NI TAPI NMPK SGT BERMINAT BELAJAR CARA BERSOLAT DDGN BETUL...MULANYA MMGLH XBERAPA BETUL...

    ReplyDelete
  3. Ni hari-hari kena latih diorg solat kak PI, ada sorg ticer tu suaranya kuat, haaa, kalo ticer ni ada sekali mengawasi, elokla dorg solat, kalau tak camnilah, mcm2 gaya:)

    ReplyDelete
  4. Aku tengok muka budak budak ni pun dah letik mak hihi... Bukan senang nak bela budak budak ni yek mak. Memerlukan kesabaran yg tinggi. Kalau akulah yg bela, entah apalah nasib budak budak ni. Aku ni kurang penyabo sikit.

    Betullah tu, baiklah senyap sekejap, asyik menganga nak marah jer, tegang urat leher hihi...

    ReplyDelete
  5. Aku tengok muka budak budak ni pun dah letik mak hihi... Bukan senang nak bela budak budak ni yek mak. Memerlukan kesabaran yg tinggi. Kalau akulah yg bela, entah apalah nasib budak budak ni. Aku ni kurang penyabo sikit.

    Betullah tu, baiklah senyap sekejap, asyik menganga nak marah jer, tegang urat leher hihi...

    ReplyDelete
  6. Ada masa aku hilang sabo gak mak oii, mana kan nak sabo manjang, time aku nak marah, aku marah gak, tapi nmpk gayanya bebudak ni tak takut kat aku pun, hu hu..

    ReplyDelete
  7. Patutla, tchr tadika kata bila balik, rasa letih ja dari dia kerja human resorce sebelum tu, tapi cute la budak-budak kan,pandai nak perhatian.

    ReplyDelete
  8. adoi...mmg terhibur lah ngan budak2 ni

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign