Asam Garam Kehidupan: Benda mengarut dibelinya.

Nuffnang

Pages

4 Mar 2016

Benda mengarut dibelinya.

Beli dari acik van lah, kawan bagilah. Haa...jenuh kena leter, kena tarbiah dek abang, kakak , padahal diorang masa darjah satu dulu pun camtu, hari-hari bawak balik benda, pensil tekanlah, pemadam warna-warnilah, buku nota keciklah, ok jugalahkan. Ni dah sah-sah produk of china, entah apa kandungannya, entah tang mane halalnya tah. Abah plak bagi amaran, kalo beli lagi, no more duit belanja. Diam terkulat-kulat dia.

So, kat sinilah tempat yang sesuai buatnya...

2 comments:

  1. Biasalah budak budak....Tapi mulia tau apa yg dia buat tu. Membantu org bisness katanya tu mak hihi

    ReplyDelete
  2. Bole check ada halal kut NA, ada membantu ekonomi ye HO hehe..saya pun beli pensil tekan2 dulu lepas geram kut.

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign