Asam Garam Kehidupan: Tak lapar, tak penat.

Nuffnang

Pages

8 Mar 2016

Tak lapar, tak penat.

Sorang pun tak mengadu lapar ke, penat ke..kami je yang dah tak mampu nak heret kaki rasanya, rasa macam nak pengsan pun ada.

Tengokla tu bermacam ragam anak-anak saya tu, tak tau takut, tak tau geli, semua nak cuba, tapi adalah juga sorang dua yang menangis kena sakat sebab gelikan ular, he he.

Cuma otw balik ke tadika kira-kira pukul 2.30 tu tinggal 4 orang yang betul-betul hero yang tak pengsan, yang lain termasuk ticer-ticernya ( xcept me, ofkos..he he) pun pengsan dek kepenatan. Dalam pukul 4.00 sampai ke tadika diorang dah segar balik, pot pet, pot pet bercerita sesama diorang.

21 comments:

  1. Biasalah tu.. bila dah letih, ubatnya hanyalah tidur..

    ReplyDelete
  2. Kan, cuma yg herov4 org tu mmg bg ticer naik darah tau aizamia.

    ReplyDelete
  3. Kan, cuma yg herov4 org tu mmg bg ticer naik darah tau aizamia.

    ReplyDelete
  4. Excitednya derang kan, suka explore animal, tak.geli macam ticernya la :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he, ticer buat2 berani jer

      Delete
    2. He he, ticer buat2 berani jer

      Delete
  5. beraninya.
    suka anak-anak ni buat outdoor activity.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg diorg suka sgt bila bwk keluar, Yaya..tknak balik pun ada tu,hi hi

      Delete
    2. Mmg diorg suka sgt bila bwk keluar, Yaya..tknak balik pun ada tu,hi hi

      Delete
  6. Memang seronok la budak2 dapat outing tengok binatang2 ni...
    Budak2 memang banyak tenaga... mak2 budak yg cepat habis tenaga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he, kan. Diorg mmg tk tau penat kot, nak bagi penat bagi baca byk2, haaa, baru dia penat, penat otak, hi hi

      Delete
    2. He he, kan. Diorg mmg tk tau penat kot, nak bagi penat bagi baca byk2, haaa, baru dia penat, penat otak, hi hi

      Delete
  7. Memang seronok la budak2 dapat outing tengok binatang2 ni...
    Budak2 memang banyak tenaga... mak2 budak yg cepat habis tenaga..

    ReplyDelete
  8. Bestlah ko mak dpt jalan jalan .....
    Ke mana tu?
    Ko geli tak ular tu? Eleh
    ...jangan nak menipu, aku tau ko pun pengsan jugak tu....Cuba gi mall confirm segar bugar tu hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku dpt jenjalan ngn bebudak ni dah syukur mak, laki aku jenis tak suka jenjalan, hu hu..
      Mau tak geli mak, tercacak bulu roma mak, eiii, tobat.
      Aku tk suka gi mall la mak oii, serabut ramai org.

      Delete
    2. Aku dpt jenjalan ngn bebudak ni dah syukur mak, laki aku jenis tak suka jenjalan, hu hu..
      Mau tak geli mak, tercacak bulu roma mak, eiii, tobat.
      Aku tk suka gi mall la mak oii, serabut ramai org.

      Delete
  9. Terhibur anak2 tadika termsuk cikgu2...ularnak rehat pun tak senang..hihi

    ReplyDelete
  10. Terhibur anak2 tadika termsuk cikgu2...ularnak rehat pun tak senang..hihi

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. ni di Farm in the city, Serdang.

      Delete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign