Asam Garam Kehidupan: Tercacak bulu roma dibuatnya.

Nuffnang

Pages

5 Mar 2016

Tercacak bulu roma dibuatnya.

Mencabar diri sendiri. Semalam di Farm in the city, Serdang.
Ada bran? Mak okje, kzakie, kak PI, knor, Fair...saya cabar korang mencuba keberanian diri sendiri, macam ai, he he..

10 comments:

  1. BERANI SUNGGUH TU..KAK XDERLAH...HILANG BERANI DGN MAKHLUK ALLAH YG INI..NENGOK PUN XMAHU APALAGI NK RAPAT...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu saja tunjuk berani depan anak murid, he he..

      Delete
  2. Ala knor ok jer ni...ular rabun..kn tk pun buta..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rabun ke buta ke, bila dia nk menjalar tu seriau serata badan, arkk..

      Delete
  3. YA Allah beraninya NA, saya tak berani, geli la, NA dah bole buat shawl tu hehe..

    ReplyDelete
  4. Berani? Geliiii..tapi nk cuba tu sbb ada sorang ank murid yg berani pegang, takkan cikgu takut, he he

    ReplyDelete
  5. Berani? Geliiii..tapi nk cuba tu sbb ada sorang ank murid yg berani pegang, takkan cikgu takut, he he

    ReplyDelete
  6. Eiiiiii....tidaklah mak berani. Ko nak cabo, cabo lah weyh. Aku mmg geli geleman bab bab ulo, ulat ni. Kalau dia duk pegun tak pe gak...ni kalau dia menyusur....kus semangat!

    Dasat ar ko mak. Cayalah!!!
    Sejuk ke badannya.

    ReplyDelete
  7. Uii, dasat-dasat, ko tk tau aku rasa mcm separuh nyawa aku hilang, twrutama bila dia gerakkan kepala dia, tobat takmo dah pegang.
    Entah yek, aku tak sempat menghayati badan dia sejuk ke panas ke..yg aku tau badan aku yg seram sejuk!!

    ReplyDelete
  8. Uii, dasat-dasat, ko tk tau aku rasa mcm separuh nyawa aku hilang, twrutama bila dia gerakkan kepala dia, tobat takmo dah pegang.
    Entah yek, aku tak sempat menghayati badan dia sejuk ke panas ke..yg aku tau badan aku yg seram sejuk!!

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign