Asam Garam Kehidupan: Tinggal ni je.

Nuffnang

Pages

17 Mar 2016

Tinggal ni je.

Selalu buat puding karamel guna telur tak laku sangat, berhari-hari simpan dalam freezer. Sudahnya ibulah yang kena habiskan.

Sekali ibu bukak freezer nak makan yang dah sejuk, tadi dah rasa sikit yang belum disejukkan...alahai tinggal banyak ni je, nasib baik ibu ni bukan mak tanjung tau, kalau tak ibu dah merajuk cari batu belah batu bertangkup tau.

Yang tinggal ni cukuplah untuk ibu dan abang besar merasa, diorang 3 beradik dah habiskan 3/4 dah. Nadhrah suruh ibu buat lagi. Ermm..kalo korang pun nak buat gi je kat blog knooriahnaim yer, sori tak dapat bagi link. Tapi memang twrbaikklah knoor.

9 comments:

  1. Wah sedap sangat nampaknya tu, kena terjah blog knoor ni tengok resepinya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terjah jgn tk terjah AA, rugi tak cuba tau.;)

      Delete
    2. Terjah jgn tk terjah AA, rugi tak cuba tau.;)

      Delete
  2. Amboi sejuk tekak tengok NA :)

    ReplyDelete
  3. Mmg sedapla Fair, tak hanyir sbb tk guna telur.

    ReplyDelete
  4. cuaca panas ni cepat je habis makanan yang menyamankan tekak..

    ReplyDelete
  5. Kan YA, lebih2 lagi cuti sekolah cenggini, masak apa je habis.

    ReplyDelete
  6. Kan YA, lebih2 lagi cuti sekolah cenggini, masak apa je habis.

    ReplyDelete
  7. Agaknya bau kot mak kalau ada telur. Bagus jugak budak budak suka pudingbyg ni, jimat sikit telur, telur pun boleh buat lauk hihi....

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign