Asam Garam Kehidupan: Ibu juga..

Nuffnang

Pages

27 Apr 2016

Ibu juga..

Ibu abadikan di sini,...
moga suatu hari impian ibu .... menjadikan blog ini sebuah buku...
menjadi kenyataan,..
dan buku itu bakal menjadi peninggalan ibu...
untuk kamu semua...
anak-anak yang ibu kasihi..

( banyaknya perkataan menjadi, sorila..ibu kesuntukan masa sebab nak kejar gi kerja pulak, so puisi ibu tak menjadi begitu puitis daa)

20 comments:

  1. Semoga tercapai hajat akak menjadikan blog ni sebagai buku peninggalan untuk anak-anak tersayang :) Baik puisi nya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin2, trmkasih chika atas doanya..

      Delete
    2. Amin2, trmkasih chika atas doanya..

      Delete
  2. Penyampaian puisi bermakna, inshaAllah boleh jadi buku kakak saya print dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah..saya akn usahakannya..

      Delete
    2. In shaa Allah..saya akn usahakannya..

      Delete
  3. moga tercapai impian akak tu satu hari nanti.

    bagus puisinya tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya mama yan, terimakasih ye.

      Delete
    2. Ya mama yan, terimakasih ye.

      Delete
  4. PUISI INDAH BERMAKNA NOR...SEMOGA IMPIAN NOR BERJAAYA DIREALISASI...INSYAALLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya kak PI.
      Terimakasih atas doanya..

      Delete
  5. semoga tercapai impian nor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin2, terimakasih Raihanah.

      Delete
  6. La...apasal baca macam ini pun airmata kakak nak bergenang
    Entahlah Azi bila dah jauh dari anak-anak ni baca macam ini pun jiwa meruntun sayu..

    ReplyDelete
  7. Kan..saya pun ibu dia sayu semacam...
    Hati seorang ibu, tak sabar tunggu ank2 balik dan berkumpul..

    ReplyDelete
  8. Kan..saya pun ibu dia sayu semacam...
    Hati seorang ibu, tak sabar tunggu ank2 balik dan berkumpul..

    ReplyDelete
  9. Perghhh..... nampaknya jiwang jugak ko ni mak.....

    ReplyDelete
  10. Jiwang seorang ibu la mak cayang oii..

    ReplyDelete
  11. Jiwang seorang ibu la mak cayang oii..

    ReplyDelete
  12. Jiwang seorang ibu la mak cayang oii..

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign