Asam Garam Kehidupan: Menangeh chef Wan..

Nuffnang

Pages

30 Apr 2016

Menangeh chef Wan..

Ni bakal chef-chef terkenal suatu hari nanti.
Dalam sebulan sekali diorang ni kena belajar masak-masak simple-simple one, semalam belajar buat sandwic. Mudah-mudahan jadi chef yang bertaqwa yea, sediakan makanan yang halalan toyyiban, tak tinggal solat, tak kejar glamer..hi hi.
Concentrate kang salah plak
Ready, seat..go
Eh, nak letak apa dulu nih
Ada gaya chef tak?
Tadaaa

10 comments:

  1. Comel je. Kecil2 dah tanamkan sifat memasak dalam diri mereka :) Besar nanti boleh jadi chef. Hii

    ReplyDelete
  2. In shaa Allah, ni semua bakal chef terkenal nih.

    ReplyDelete
  3. In shaa Allah, ni semua bakal chef terkenal nih.

    ReplyDelete
  4. MENANGIS N KETAWA SERENTAK CHEFF WAN, NOR TENGOK CHEFF2 KECIL BUAT SANDWICH...HEH..HEH..

    ReplyDelete
  5. Ha ha, mana tau kan, suatu hati diorg ni bakal pengganti cef wan dan chef2 lain kan, harumkan nama Malaysia di luar negara.

    ReplyDelete
  6. saya dulu, kecik kecik dah belajar buat sambal tumis....

    ReplyDelete
  7. subhanallah comelnya..ツ

    ReplyDelete
  8. alahai comel2 nya chef2 nih

    ReplyDelete
  9. Aku tau mak ..... ko ticer yg makan dulu kan haha....
    Sekarang ni banyak aktiviti kemahiran hidup kan kat sekolah tadika

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign