Asam Garam Kehidupan: Asyik ngantuk aje budak nih!

Nuffnang

Pages

9 May 2016

Asyik ngantuk aje budak nih!

Sepanjang berlatih solat subuh dua rakaat tu dia mengantuk. Ditanya main game ke, haa..katanya, sampai kul berapa?sampai kul dua katanya sambil tunjuk jari dua, dua malam plak tu, ermmmm...padanlah ngantuk naw...berdiri ngantuk, rukuk ngantuk, sujud ngantuk, tahiyyat ngantuk...

Tapi kot budak ni ngantuk ada ampunnya, belum dikira solatnya...kot kita, siaplah...Allah campak balik solat tu ke muka kita, padan muka kita.....

12 comments:

  1. mengantuk sungguh nampaknya tu haa...hehehe comellah bebudak nih

    ReplyDelete
  2. orang tua pun ada juga yang mengantuk time-time gini. huhuhu..

    ReplyDelete
  3. WALAU NGANTUK SANGGUP JUGA BLJR SOLAT BAGUSNYA DIA...

    ReplyDelete
  4. Oh ngantuknyalah hai,...klu nor gitu mmd menguap nor suruh solat lgi skli...

    ReplyDelete
  5. Hihihi.....ko skodeng budak tu ek mak!
    Dah tido pukul 2 manalah tak ngantuknya tu. Nak pulak dia gi sekolah tu.

    ReplyDelete
  6. Hihihi.....ko skodeng budak tu ek mak!
    Dah tido pukul 2 manalah tak ngantuknya tu. Nak pulak dia gi sekolah tu.

    ReplyDelete
  7. budak2 ngantuk comel lah
    cikgu nya lagi best suka sekodeng heheee

    ReplyDelete
  8. Comel duk menguap ada papparazi snap foto pulak,kalau aunty segan ler hehe..

    ReplyDelete
  9. Hihi... memang mengantuk benar tu Azi
    Kot mama/papanya biarkan aje dia main sampai pukul 2 pagi..

    ReplyDelete
  10. Kakak rasa tak adalah main sampai 2 pagi
    Dia tak tahu jam lagi tu Azi

    ReplyDelete
  11. hahaha..tapi comel..
    ye ke 2 pg??? hahah..betul kot kan xtau tgk jam lg ni..main sebut je..hikhik

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign