Asam Garam Kehidupan: Sambung kek umah yo.

Nuffnang

Pages

3 May 2016

Sambung kek umah yo.

Nak buek camano, tak sompek siap kat tadika, sambung kek umah plak. Poning palo laling ai tau nengok umah bersepah dongan koteh sano-sini, tu bolun laie tambah ngan kojo sekolah anak-anak kang, ponuh dopan tv tu ngan buku, koteh, pensel, pemadam..

Heh, heh...bertabahla yo laling oii, nak buek camano, dah dapek bini cekgu tadika...

Hu hu, sebona eh, den tongah bertungkuih lumuih nyiapkan koteh pekso bebudak tadika, pekso eh 16hb ni ah.

17 comments:

  1. sibuk bebenor ya nor...sabar jelah xlama selesailah tu...

    ReplyDelete
  2. Tulah kak PI, tk sompek nk bw kt laman kengkawan.

    ReplyDelete
  3. Tulah kak PI, tk sompek nk bw kt laman kengkawan.

    ReplyDelete
  4. Nampak kebzziannya....tu

    ReplyDelete
  5. Soalan dah bocor ni hehe..fadya pun ada exam bulan ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula, kecik2 lagi dah kena exam, aduyaiii

      Delete
    2. Tula, kecik2 lagi dah kena exam, aduyaiii

      Delete
  6. Laling tu dah lebih maklum dan ariflah Azi
    Don't worry:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak terkata apa dah dia, tapi dlm hati tak taulah, he he

      Delete
    2. Tak terkata apa dah dia, tapi dlm hati tak taulah, he he

      Delete
  7. kak azimah orang nogori ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Somi akk org nogori, akk org teganung, dah lamo kawen, bolelah speking nogori.

      Delete
    2. Somi akk org nogori, akk org teganung, dah lamo kawen, bolelah speking nogori.

      Delete
  8. tabah dah laling tu kak..heheh

    anak saya tadika dah exam minggu ni, apa dijawab pun tak taulah tu, bila tanya exam apa hari ni? tak tahu je jawabnya

    ReplyDelete
  9. Alahhhh ko buat senang senang je mak.... photostate buku jerlah hihi

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign