Asam Garam Kehidupan: Sampai hati..

Nuffnang

Pages

27 May 2016

Sampai hati..

Ada ke bole dia ingat dah balik rumah, padahal setiap jumaat memang den balik ngan dia. Huhuhu...tunggu punya tunggu punya tunggu, bila tepon kato eh dah sampai umah. Nak kono tepon jo tiap jemahat yo, nak hangin satu badan pun tak berguna, den paham bona laki den tuh..

Aikk, dah tu tunggu jelah pas maghrib kang..Malam ni den masak nasi, goreng tolo dada taruk kicap yo.

Ni entri nak lopehkan hangin jek. Masih terpoghap kat tadika  nih, nak nanges dah nih, huaaaaaaaaa...

7 comments:

  1. hehehehe..sabar ya... :)

    ReplyDelete
  2. Hihihi...dah blk ke kak,sian ha lame tunggu tu,sampai hati dio lupo kikiki

    ReplyDelete
  3. xpalah nor sat je tu..sabarlah.

    ReplyDelete
  4. Cepat sangat jumaat skarng ni tu tak terperasan kan..macamana pun adoi hehe..

    ReplyDelete
  5. hihihi,
    tak pasal2 dah kena makan nasi berlauk kicap..

    ReplyDelete
  6. sedapnye nasi goreng kicapppp... \0/

    ReplyDelete
  7. Kikiki....laki ko tu mak tak sabo nak tido kot sampai ambik bini pun lupo haha.....

    Weyh mak, masak simple simple gitu lah kadang kadang bertambah tau

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign