Asam Garam Kehidupan: Sambutan syawal di tadika.

Nuffnang

Pages

22 Jul 2016

Sambutan syawal di tadika.

Malas nak ceritalah korang. Penat dah. Tengah tersandor di tepi dinding di tengah-tengah keriuhan bebudak ni main belon. Tersandar kenyang dan penat. Peliknya bebudak ni macam tak penat-penat. Selebihnya biar gambar yang berbicara.

8 comments:

  1. alahai comel2 ajer anak2 perempuan, yg lelaki ganas2 pulak

    cikgu @ tuan blog yg mana satu orgnya?

    ReplyDelete
  2. Hihi, speky, no depan dari depan

    ReplyDelete
  3. Hihi, speky, no depan dari depan

    ReplyDelete
  4. comel-comelnya anak-anak tadika ni..cikgu pun comel-comel.hehe...:)

    ReplyDelete
  5. Seronoknya raya......Baju pink yg budak tu pakai mmg tgh femes sekarang tu ek mak.....

    ReplyDelete
  6. comel2 je anak2 ni ha..budak2 mana reti penatkan kak kalau dapat main macam tu

    ReplyDelete
  7. comel2 je anak2 ni ha..budak2 mana reti penatkan kak kalau dapat main macam tu

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign