Asam Garam Kehidupan: Warna-warni Syawal 1437H.

Nuffnang

Pages

7 Jul 2016

Warna-warni Syawal 1437H.

Tak perlu kata apa-apa, biarkan gambar berbicara. Kami beraya di rumah arwah ma saya di Losong Hj Su, Losong yang glamer dengan keropok lekor tu. Tapi sori la korang, tak ingat nak snap gambar juadah rayanya. Tapi saya rasa terbarai diet sebulan puasa, huhu. Tengok ketupat nak raya, tengok lemang ngan rendang rasa sepotong, tengok laksa teganu try semangkuk, orang hidang nasi minyak, makan juga..sekali lagi..huhuhuhuhu...
Korang jangan komen background pokok pisang tu ek.
Tu yang terdekat dengan rumah, tengah syok nonton Syamsul debat, takmo pegi jauh-jauh nanti miss.
Kami takdo tema-tema do, rembat je.
Nilah gaya Umar Zikri dengan sepupu
Muhammad Fateh semalam, tapi tak sempat nak snap, laju je dorang berjalan.
Berkumpul depan tv, penat berjalan raya.
geram tengok bergayut-gayutan, tapi tade sape peduli, berjatuhan atas tanah pun takde sape nak kutip. Tengah musim pelam kat sini. Kalo rajin bole buat jeruk.
Agaknya tahun ni tema biru. Ni gambar
keluarga sepupu saya dari Perak. Biru kan.
Ni plak sepupu saya kat
Sg Ramal, Kajang. Sekeluarga biru.
Ni parent dari Tadika saya, biru juga.
Tak cayo laie, ni bukti eh lagi,
Sekeluarga biru pink, comey la ko mak.

9 comments:

  1. selamat hari raya kak...alhamdulilah happy family...salam ukhuwah kak

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya Ida. Alhamdulillah..salam ukhwah juga.
    Dah ke mana beraya? Happy je tu😉

    ReplyDelete
  3. tema carcamarba pun ok je tu kak, takde hal yang penting raya hehehe, tulah ramai biru tahun ni,saya pun biru juga, nantilah saya share gambar raya kikiki

    ReplyDelete
  4. Happy family. Selamat hari raya

    ReplyDelete
  5. seronok raya kalau dapat kumpul semua keluarga

    ReplyDelete
  6. Jap lagi sambung nak hambik anak

    ReplyDelete
  7. Bilalah aku nak jadi slim mcm ko mak....eh cantik apa background pokok pisang boleh terus petik buat botok botok hihi....

    Hihi....gambo aku pun ada kat sini rupanya... Malu ai hihi

    ReplyDelete
  8. Bilalah aku nak jadi slim mcm ko mak....eh cantik apa background pokok pisang boleh terus petik buat botok botok hihi....

    Hihi....gambo aku pun ada kat sini rupanya... Malu ai hihi

    ReplyDelete

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign