Asam Garam Kehidupan: Baru nak merengek kek larling.

Nuffnang

Pages

17 Aug 2016

Baru nak merengek kek larling.

Baru nak sambung merengek kat larling den tu. Merengek apa? Adalah..haha..

Adalah dua tiga kali dah merengek sebelum ni, tapi belum dapek-dapek yo laie.( Errr...den kono kurangkan loghat nogori, Irda tak paham rupo eh ).Larling siap janji nak bawak pi Nilai 3 lagi, sebab kat sana lagi banyak pilihan, lagi banyak yang cun-cun. Dahla murah, tumpah air pun no hal punya. Kan senang tu.

Nasib baik belum beli lagi. Kalau dah beli, harus la rasa ralat walaupun katanya harga eh 10 hengget pun boleh dapat. Nasibla sesapa yang dah beli borong benda ni. Tapi..a'ah ek, kakak pun ada beli benda ni pakai kat dorm dia, tak boleh jadi ni.

Eiiii....ngerikan. Walaupun penyakit tu datang dari Allah, kita kan kena ada usaha dan ikhtiar.

Kat rumah ada tikar camni tak? Yang dah beli sila buang yea, yang baru cadang nak cam den, ghontikan yo, tak payah buang duit.

6 comments:

  1. sebab murahkan, itu yg orang suka dok beli.

    dulu dah ada satu tp dah koyak. saya baru cadang nak beli satu yang baru. Kalau macam ni, kena cari alternatif lain lah.

    ReplyDelete
  2. Ya, mmg murah. Akk tengok kat dorm ank akk tu boleh kata semua pakai tikar ni. Kat taska2 pun banyak pakai tikar mcm ni.

    ReplyDelete
  3. Ya, mmg murah. Akk tengok kat dorm ank akk tu boleh kata semua pakai tikar ni. Kat taska2 pun banyak pakai tikar mcm ni.

    ReplyDelete
  4. saya pun ada terbaca ni,tapi kat rumah memang takde tikar cam ni,dulu teringin ank beli sebab corak dia yang menarik,tapi sampai ke sudah tak pernah beli kak.

    ReplyDelete
  5. Ye ke? Baru tau ni...
    Kat rumah tak delah....... tp ada beli satu kat hostel anak sulung. Macamana tu ek...adoiii

    ReplyDelete
  6. Ye ke? Baru tau ni...
    Kat rumah tak delah....... tp ada beli satu kat hostel anak sulung. Macamana tu ek...adoiii

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign