Asam Garam Kehidupan: Ticer nampak lain.

Nuffnang

Pages

15 Aug 2016

Ticer nampak lain.

Eh, ticer...nape ticer nampak lain?
Aah, ticer lainlah..
Ticer macam lain je..
Ticer macam cantik je..

Ingatkan bebudak ni tak perasan. Tapi kawan-kawan sekojo den memulo tak perasan gak. Apo eh yang lain? Samo yo.

9 comments:

  1. TICER TAMBAH CANTIK BERSERI TU..

    ReplyDelete
  2. ye lah ticer nampak lain lah..
    ticer tukar spec baru ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi pandai anak murid ticer yg sorang ni..

      Delete
  3. Cer citer, apa rahsiamu itu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, kena ikut trend gayenye..

      Delete
  4. Mana pergi aku punya komen mak....mcm dah komen semalam....
    Taulah ko lawa pakai spek baru, sampai komen aku pun ko delete ek makkkk huhu.....

    ReplyDelete
  5. Eh, ko ngigo ni mak,ke ko konen di alam mimpi ko, takdo do ko punya komen, takkan aku nk delete komen kawan baik aku nih
    Hehheh..spek lama tu tak cun dah, aku nk gak ikut trend.

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign