Asam Garam Kehidupan: Masuk Tv Al Hijrah lah.

Nuffnang

Pages

12 Oct 2016

Masuk Tv Al Hijrah lah.

Pernah tengok Kongsi Berita? Best tau korang. Ada satu segmen dalam tu, segmen Lensa pedia, kita sebagai penonton boleh hantar apa saja video santai yang bersesuaian cam video budak ngaji ke, budak solat ke, kalau sesuai in shaa Allah tersiar. Boleh gak merasa jadi wartawan tak bertauliah, mwehehe..
Video yang ni, anak-anak tadika saya umur 6 tahun, susah lancar membaca jawi.
Yang ni plak, anak-anak tadika saya sedang belajar solat, mata ngantuk tapi gigih je ikut solat.
Haa, korang tak nak cuba hantar video kat Kongsi Berita ni? Try la, mana tau en. Khairul Wasiril Aswad si pengacara yang kacak bergaya tu( haha, bodek ek ) suka dengan video tu, in shaa Allah korang pun boleh jadi wartawan cam den.

Oye, buat masa ni rancangan Kongsi Berita tu cuma ada malam rabu dan khamis saja pukul 8.30 hingga 9.00. Kalau korang nak try hantar video whatsapp je ke 01135364896. En Khairul tu pun sporting je, pukul 4 pagi pun dia sudi layan.

9 comments:

  1. wah...glamor betul dapat masuk tv hehe

    ReplyDelete
  2. Hihihi comel tengok anak2 gigih belajar solat.. Alhamdulillah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, reen ada tgk tak kongsi berita?

      Delete
  3. Ko mana mak ? Aku nak tengok ko jer....Manalah tahu ada producer nak ambik ko berlakon hihi

    ReplyDelete
  4. Heh, heh..takkan aku nak enteprem plak mak oiii.

    ReplyDelete
  5. Heh, heh..takkan aku nak enteprem plak mak oiii.

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign