Asam Garam Kehidupan: Adehh..sakit ni.

Nuffnang

Pages

1 Dec 2016

Adehh..sakit ni.

Camana ni. Dah nak masuk darjah satu tapi belum pandai baca dan tulis. Datang pagi ni menangis-nangis, meronta- ronta sampai tak terdaya tenaga tua ticer Azimah nak memeluk bagi dia tenang. Lastnya terpaksa juga ticer Azimah menaikkan volume suara nak bagi dia jangan meronta, kalau tak harus dengan ticer Azimah tumbang ke lantai.,
Datang tusyen, sebelum ni belajar di tadika lain, sebulan je lagi nak kejar sebelum bukak sekolah masuk darjah satu.  Nampaknya kena kerja keras la. Tapi in shaa Allah saya usahakan juga.

Datang menangis-nangis, tapi Alhamdulillah bila dia cool dah boleh ikut kelas bacaan. Disebabkan lansung takde basic kenalah mula dari bawah, kena kenal a  dulu, sebut a yea.
Menulis pun tak boleh lagi, pun kena mula dari awal, nak wat camane, kenalah kan.
Dapat gift lagi hari ni. Seronok rasa hati walaupun hadiahnya tak seberapa, yang penting penghargaan dari parent tu, rasalah juga macam jasamu dikenang, mwehehe..

10 comments:

  1. Walau syep by step kalau rajin..tekun inshaAllah boleh..amin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. Jariah yg panjang ni Azi.
    Percayalah bila besar kelak dia akan ingat ticer Azimah dia
    Anak kakak tiga-tiga ingat cikgu tadika dia sampai sekarang. Cikgu tadika juga yg selalu meniti di bibir mereka jgn tak tahu.

    ReplyDelete
  3. inshaAllah boleh tu kak..moga sempat anak itu belajar membaca dan menulis..

    tak seberapa pun takpekan yang penting ingatan tu

    ReplyDelete
  4. Cabaran tu... Tak ape, ticer Azimah you can do it!

    ReplyDelete
  5. Insha Allah boleh.. Moga dipermudhkn.. Bestnya kan kalau dpt hadiah

    ReplyDelete
  6. Jgn risau, tahap IQ anak2 berbeza.

    Di awal tahun, Alya lgsg x reti membaca, masa di tadika, sy lgsg tak bg tekanan pd dia w/pn cikgu ada bgtau dia x dpt membaca, biarlah dia enjoy dulu.

    Alhamdulillah masuk tahun 1, dia dpt seiring dgn rakan2 yg lain.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Seronoknya dapat hadiah :)

    http://www.fatindays.com

    ReplyDelete
  9. Tinggi suaro datin mah penyudah nyo..
    Baru sonyap yo..
    Pelan2 lah Tin mah..
    Bulih nanti tu..
    Dapek lah hadiah..
    Mmg jasomu dikonang tu 😀

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign